Paweł Sala

Paweł Sala

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Ekspert ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej popularnych narzędzi do email marketingu. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 tysięcy marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 milionów wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN „E-marketing – pakiet startowy”. Praktycznie co miesiąc publikuje w czasopismach oraz serwisach branżowych. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.