Łukasz Borak
14paź, 2016
Łukasz Borak przeszedł w 2015 roku z działu marketingu firmy motoryzacyjnej Peugeot Polska do Volvo Car Poland. Przez 4 lata pracował dla grupy PSA, gdzie odpowiadał za strategię i zakup mediów, social media oraz działania SEM, SEO i CRM dla marek Peugeot, Citroen oraz DS.
Ma 9-letnie doświadczenie w mediach i marketingu. Wcześniej pracował m.in. w Zenith Optimedia Group na stanowisku senior media plannera. Realizował projekty dla takich klientów jak Totalizator Sportowy i Warner Bros. W Volvo Car Poland odpowiada za media, komunikację i pozycjonowanie marki w Polsce.
Pawel Tadejko
administrator
W branży marketingu internetowego od około 10 lat. Organizuje i kieruje studiami podyplomowymi „Marketing Internetowy”, "Menadżer E-Commerce" czy "Projektowanie UX i Analityka internetowa" na Politechnice Białostockiej. Szkoli, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA, na kilku uczelniach w Polsce. Trzykrotnie doceniony i wyróżniony na “Lista 100” osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce.Pracował z Fundacją Platforma Przemysłu Przyszłości przy kilku ciekawych projektach, np. dotyczących transformacji cyfrowej przedsiębiorców, ale takich konkretów, czyli np. przewodników i projektów, Szkoły Lidera, Czy budowania kompetencji cyfrowych, głównie dotyczących Automatyzacji i RPA firmach.