Gabriel Matwiejczyk
15lip, 2013
Absolwent wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2005 roku zajmuje się badaniami online (Gemius, nk.pl, Nielsen). Wykładał na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Szkoleniowiec z zakresu badań i strategii interaktywnych, w wolnych chwilach bloguje i biega na zmianę.
Pawel Tadejko
administrator
W branży marketingu internetowego od około 10 lat. Organizuje i kieruje studiami podyplomowymi „Marketing Internetowy”, "Menadżer E-Commerce" czy "Projektowanie UX i Analityka internetowa" na Politechnice Białostockiej. Szkoli, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA, na kilku uczelniach w Polsce. Trzykrotnie doceniony i wyróżniony na “Lista 100” osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce.Pracował z Fundacją Platforma Przemysłu Przyszłości przy kilku ciekawych projektach, np. dotyczących transformacji cyfrowej przedsiębiorców, ale takich konkretów, czyli np. przewodników i projektów, Szkoły Lidera, Czy budowania kompetencji cyfrowych, głównie dotyczących Automatyzacji i RPA firmach.