Komunikacja w nowych mediach

Cele przedmiotu
Zapoznanie słuchacza z podstawowymi pojęciami z zakresu marketingu, strategii i komunikacji marki. Zdobycie wiedzy jaki wpływ na strategię i komunikację marki mają nowe media. Opanowanie doboru kanałów komunikacji nowych mediów do marki.
Treści programowe
Treści wykładowe: Marka – czym jest i jak z nią pracować? Rodzaje marek i typologia. Pojęcia: branding, tożsamość marki, wizerunek marki, architektura marki, pozycjonowanie. Analiza pojęć na przykładach. Komunikacja marki i jej elementy. Specyfika komunikacji w dobie nowych mediów. Treści ćwiczeniowe: Analiza case studies. Wpływ nowych mediów na komunikację marek.
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
- Rozumiał proces komunikacji marki w social media oraz ma wiedzę nt. roli mediów społecznościowych w procesach komunikacyjnych.
- Posiadał wiedzę odnośnie nowych mediów oraz ich wpływu na komunikację marki.
- Potrafił zaproponować elementy budowy strategii i rozwoju marki w oparciu o przedstawione modele.
- Potrafił zaproponować elementy strategii komunikacji uwzględniającej specyfikę nowych mediów.
Instructor

Mariusz Bednarko
Konsultant i praktyk z zakresu marketingu interaktywnego. Projekty internetowe zawodowo prowadzi od 2002 roku. Od 2003 roku pracuje w agencji Infinity Group. W tym czasie tworzył strategie on-line, rozwiązania e-commerce i mobile oraz prowadził projekty badawcze dla klientów korporacyjnych z Polski i zagranicy m.in. Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era – obecnie T-Mobile), Citi Handlowy, BNP Paribas Bank (wcześniej Fortis Bank), TUI, Netia, Cadbury Wedel, Korkunov (Rosja), Alico (UK), Metlife (USA). Obecnie kieruje działem Strategii Infinity Group.Autor artykułów publikowanych m.in. w Marketingu w Praktyce, Media i Marketing, Home&Market oraz portalach branżowych. Ekspert w dyskusjach branżowych oraz prelegent na konferencjach z obszaru e-marketingu i e-biznesu. Ukończył Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej.