Analityka internetowa z wykorzystaniem Google Analytics
Cele przedmiotu
Zapoznanie uczestnika z zagadnieniami analityki w obrębie serwisów internetowych. Główny nacisk położono na zrozumienie zagadnień związanych z obsługą narzędzia Google Analytics, interpretowania danych z raportów Google Analytics, wyciąganiem wniosków na podstawie danych. Uczestnik nabędzie umiejętność tworzenia raportów w Google Data Studio.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Podstawowe zagadnienia związane z serwisami internetowymi i analityką webową
✶ Instalacja i konfiguracja Google Analytics
✶ Analiza odbiorców, źródeł ruchu, treści i zachowania, konwersji
✶ Segmentacja sesji i użytkowników w Google Analytics
✶ Tworzenie własnych paneli i raportów w Google Analytics
✶ Raportowanie i wizualizacja danych w Google Data Studio
Treści pracowni:
✶ Segmentacja sesji i użytkowników w Google Analytics
✶ Tworzenie własnych paneli i raportów w Google Analytics
✶ Raportowanie i wizualizacja danych w Google Data Studio
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Znać podstawy analityki webowej
✶ Potrafił instalować i konfigurować Google Analytics
✶ Znać raporty Google Analytics
✶ Potrafił interpretować raporty i wyciągać wnioski na podstawie danych
Instructor
Mariusz Czykwin
Analityk webowy. Doświadczony programista, od 3 lat – analityk. Planuje, wdraża i prowadzi działania z zakresu analityki webowej oraz wdraża procesy automatyzujące marketing (marketing automation). Pracuje głównie z klientami korporacyjnymi.Jest doświadczonym szkoleniowcem i entuzjastą swojej tematyki. Gdy zamyka komputer, zajmuje się fotografią.