Problemy biznesowe i rozwiązania
Cele przedmiotu
Przekazanie uczestnikowi wiedzy na temat roli projektowania User Experience i Analityki internetowej na podstawie realnych przypadków biznesowych.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Świadomość potrzeb i realiów biznesowych
✶ Sukces projektu w świetle User Experience dla produktów i usług
✶ Skuteczna identyfikacja wymagania użytkowników
✶ Realizacja celów biznesowych przy jednoczesnym utrzymaniu użytkowników końcowych w centrum zainteresowania
✶ Korzyści płynące z implementacji podejścia wykraczającego znacznie poza zwiększenie konwersji czy wyników sprzedażowych
✶ Cykl życia projektu. Współpraca z agencją UX na etapie koncepcji i nie tylko
✶ Rekomendacje projektowe
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Znał rolę poszczególnych etapów realizacji projektu i ich wpływ na sukces przedsięwzięcia
✶ Posiadał wiedzę na temat metodologii i technik wykorzystywanych podczas realizacji projektów User Experience
✶ Wiedział, które czynniki mogą mieć znaczenie podczas realizacji projektu biznesowego
✶ Znał role jakie może pełnić specjalista klasy User Experience i na jakich etapach
Instructor

Bartosz Dobrowolski
Związany z branżą nowych technologii od ponad 15 lat. Przez niemal 10 lat pracując w firmach Business Objects a następnie SAP Polska jako ekspert zajmujący się systemami Business Intelligence oraz Business Process Management inspirował klientów wspierając siły sprzedaży. Jako konsultant, presales i ewangelista uczestniczył w ponad 120 projektach. Przez ponad 2 lata jako Customer Success Director w firmie Uselab odpowiadał za relacje z kluczowymi klientami, budowę koncepcji i wizji rozwiązań w zakresie projektowania doświadczeń (User Experience, Customer Experience, Service Design) i związane z nimi działania handlowe.Aktualnie jako Business Development Executive w firmie Upnext współtworzy platformę społecznościową dedykowaną dla dużych biur coworkingowych na świecie. Chce żyć w świecie, w którym ludzie mogą poświęcać czas na rzeczy dla nich ważne i miłe podczas gdy wszystko inne będzie działo się samo. Wierzy, że projektując doświadczenia ludzi można zmieniać świat.