Projektowanie UX – Badania potrzeb
Cele przedmiotu
Przekazanie uczestnikowi wiedzy o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktu interaktywnego oraz zapoznanie czym są badania UX. Uczestnik nauczy się wykorzystywania badań UX na poszczególnych etapach rozwoju produktów.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Badania user experience
✶ Podział badań user experience
✶ Podstawowe zagadnienia badawcze; podejście RITE
✶ Rola badań w procesie projektowym
✶ Poddział metod badawczych wg etapów projektu
✶ Badanie potrzeb – badania na etapie ewaluacji projektu
✶ Badania na etapie optymalizacji projektu
Treści pracowni:
✶ Ćwiczenia praktyczne z badania potrzeb – badania na etapie ewaluacji projektu
✶ Przygotowanie założeń do badań na etapie optymalizacji projektu.
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Posiadał wiedzę o roli badań na poszczególnych etapach projektu
✶ Wiedział czym są badania User Experience
✶ Potrafił przeprowadzić proces badania potrzeb w procesie projektowania User Experience
✶ Umiał przeprowadzić analizę i raportowanie podczas badania potrzeb w procesie projektowania User Experience
Instructor

Barbara Zajączkowska
Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! oraz zdobywczyni nagrody publiczności podczas XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii "Impact Factor" 2018. Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie, łowczyni insightów oraz poszukiwaczka trendów. W branży od 2010 roku. Realizowała projekty dla spółek Skarbu Państwa, uczelni wyższych, organizacji społecznych, instytucji kultury, branży modowej, FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej i wielu innych.Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.