Prototypowanie dla Mobile – makiety aplikacji
Cele przedmiotu
Przekazanie uczestnikowi wiedzy na temat projektowania makiet klikalnych produktów mobile i web wraz z odzwierciedleniem interakcji i funkcji. Uczestnik nabędzie umiejętność wykorzystywanie narzędzi projektowych klasy Adobe XD, Figma, etc.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Projektowanie interakcji mobile
✶ Nauka narzędzi projektowych klasy Adobe XD, Figma, etc.
✶ Przegląd narzędzi do prototypowania
✶ Prototypowanie Lo-Fi / Hi-Fi
✶ Dokumentowanie projektu
Treści pracowni:
✶ Zaprojektowanie prototypu makiet Lo-Fi / Hi-Fi. Omówienie wykorzystanych rozwiązań.
✶ Opracowanie dokumentacji projektu
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Posiadał wiedzę o projektowaniu UI oraz interakcji aplikacji Mobile
✶ Potrafił obsługiwać narzędzia projektowe klasy Adobe XD, Figma, etc
✶ Posiadał wiedzę nt. zasad projektowania na potrzeby Mobile i sposobach wykorzystania narzędzi do prototypowania
✶ Posiadał umiejętność prototypowania Lo-Fi / Hi-Fi dla Mobile
✶ Potrafił dokumentować projekt
Instructor

Michał Powichrowski
Dzieciństwo spędził w otoczeniu komputerów. Obsługę pierwszego programu graficznego opanował zanim jeszcze nauczył się pisać. Mimo młodego wieku może pochwalić się prawie 10-letnim doświadczeniem w obszarach projektowania interfejsów i interakcji. Jako współwłaściciel firmy GoApps pomaga firmom przekształcać ich pomysły biznesowe w przydatne, elastyczne i skalowalne projekty. Jego domeną jest prototypowanie, UX Design, UI. Pracował dla takich marek jak PwC, STAG, Sunrise Festival, SnowShow, Evenea, Kcalmar.Fan Podlasia, domowych nalewek, fotografii i wypraw rowerowych po bezdrożach regionu.