Prototypowanie produktu WEB – makiety funkcjonalne 1
Cele przedmiotu
Przekazanie uczestnikowi podstawowej wiedzy na temat projektowania makiet klikalnych produktów WEB. Uczestnik nabędzie podstawową umiejętność wykorzystywania narzędzi projektowych klasy Adobe XD, Figma, UXPin, etc.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Wprowadzenie do technik prototypowania UI/UX. Zalety i wady prototypowania. Architektura informacyjna w kontekście makiet
✶ Zasady projektowania i tworzenia makiet. Zasady projektowania i budowy scenariuszy. Przegląd narzędzi do prototypowania
✶ Korzystanie ze szkiców, wzorców mobilnych, szkieletów i makiet. testowanie prototypu z udziałem użytkowników
Treści pracowni:
✶ Nauka narzędzi projektowych. Projektowanie prostych interakcji WEB
✶ Prototypowanie Lo-Fi – dokumentowanie projektu
✶ Obsługa jednego z wiodących narzędzi do projektowania
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Umiał projektować interakcje web i mobile
✶ Posiadał wiedzę o narzędziach do prototypowania
✶ Potrafił obsługiwać narzędzia projektowe klasy Adobe XD, Figma, etc.
✶ Posiadł umiejętność prototypowania Lo-Fi
✶ Potrafił stworzyć dokumentację projektu
Instructor

Magdalena Jagodzik
Pracuje jako UX Analyst Team Leader w agencji Infinity Group. Odpowiada za prace związane z zaawansowaną analityką webową, a także budowaniem i optymalizacją rozwiązań wspierających sprzedaż w internecie. W swojej pracy czerpie z wielu dziedzin, takich jak socjologia, psychologia, marketing oraz umiejętności projektowe.