Prototypowanie produktu WEB – Makiety funkcjonalne 2
Cele przedmiotu
Rozszerzenie wiedzy uczestników na temat projektowania makiet klikalnych produktów WEB wraz z odzwierciedleniem interakcji i zaawansowanych funkcji. Uczestnik nabędzie umiejętność wykorzystywania narzędzi projektowych klasy Adobe XD lub Figma.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Zmieniające się potrzeby i wymagania klientów w erze digital. Nowe trendy i technologie w projektowaniu produktów cyfrowych
✶ Zerowy moment prawdy. Ścieżka zakupowa. Interakcje. Systemy NUI – Natural User Interface. Chatbots. Komunikacja dostosowana do użytkownika. Personalizacja. Mobilność. Samoobsługowość
✶ Customer Experience Maturity Model. Skąd czerpać wiedzę o użytkownikach? Marketing automation. Narzędzia do automatyzacji i optymalizacji
✶ Dostępność produktów cyfrowych
Treści pracowni:
✶ Nauka zaawansowanych funkcji narzędzi projektowych
✶ Projektowanie interakcji WEB
✶ Prototypowanie Hi-Fi – dokumentowanie projektu
✶ Obsługa jednego z wiodących narzędzi do projektowania
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Posiadał wiedzę o projektowaniu interakcji web i mobile
✶ Potrafił obsługiwać narzędzia projektowe klasy Adobe XD lub Figma
✶ Posiadał umiejętność prototypowania Hi-Fi
✶ Umiał stworzyć dokumentację projektu
Instructor

Magdalena Jagodzik
Pracuje jako UX Analyst Team Leader w agencji Infinity Group. Odpowiada za prace związane z zaawansowaną analityką webową, a także budowaniem i optymalizacją rozwiązań wspierających sprzedaż w internecie. W swojej pracy czerpie z wielu dziedzin, takich jak socjologia, psychologia, marketing oraz umiejętności projektowe.