Storytelling i twórcy internetowi

Cele przedmiotu
Przekazanie wiedzy na temat współczesnej komunikacji, tzw. storytellingu oraz przygotowania wystąpień publicznych, jak również sposobu przygotowania materiałów i ich prezentacji.Zdobycie umiejętności dobrania różnych form komunikacji oraz zaprojektowanie scenariusza opowieści w komunikacji marketingowej.
Treści programowe
Treści wykładowe: Storytelling – narracja w reklamie i biznesie. Mechanizmy psychologiczne i sztuka opowiadania przekonujących i ciekawych historii dla lidera, trenera, sprzedawcy.Cechy jakie powinny posiadać dobre wystąpienia publiczne, a także zasady ich profesjonalnego przygotowania i „dostarczania”. Jak przygotować wystąpienie / przemówienie. Jaką strukturę powinny mieć efektywne wystąpienia. Jak opanować tremę.Internetowi liderzy i ich wpływ na komunikację marki. Twórcy internetowi – Język i komunikacja w nowych mediach. Video jako narzędzie komunikacji. Jak używać pomocy wizualnych i przykładów, by wesprzeć skuteczność prezentacji. Techniki przykuwania i utrzymania uwagi.Treści ćwiczeniowe: Warsztaty z procesu tworzenia koncepcji kreatywnej i tworzenia scenariusza opowieści. Elementy prezentacji multimedialnej jako narzędzie do opowiadania historii. Analiza szablonów (scenariuszy) budowania opowieści. Prezentacja informacji i danych w łatwy do przyswojenia sposób.
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
- Znać pojęcia dotyczące wystąpień publicznych, środków prezentacji treści oraz storytellingu
- Znać pojęcia z zakresu: komunikacji, opowiadania historii i sposobów budowania scenariuszy
- Potrafi wykorzystać wiedzę o podstawowych zasadach tworzenia przekazu dla publiczności i potrafi przeprowadzić proces tworzenia koncepcji kreatywnej
- Potrafi świadomie wykorzystać narzędzia do przygotowywania prezentacji multimedialnych
Instructor

Kamil Kozieł
Skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Ma przeświadczenie graniczące z pewnością, że z każdą historią bez pointy, listą punktowaną lub żartem godnym emisji w Familiadzie umiera jeden widz.A już na poważnie: założyciel IT School i Prezart oraz partner w ORA-600. Trener z ponad 10 letnim doświadczeniem, skuteczny menedżer i wysoko oceniany mówca. Ortodoksyjny zwolennik kreatywności w sztuce prezentacji, w której korzysta z technik stosowanych przez aktorów, stand-uperów oraz designerów. Wykładał na studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH w Warszawie, WSB i UE w Poznaniu. Pracował dla ponad 700 Klientów, których, jak twierdzi, kocha nad życie. Sporo zawdzięcza takim firmom jak: Unilever, Carlsberg i Man. Regularnie występuje na branżowych konferencjach.Wychodzi z założenia, że najlepsze decyzje płyną z doświadczenia. Doświadczenie natomiast płynie ze złych decyzji.