Strategia projektowania produktów cyfrowych
Cele przedmiotu
Zapoznanie uczestnika z metodami i modelami pozwalającymi na stworzenie strategii i koncepcji dla unikalnych produktów cyfrowych, które będą odpowiadały na potrzeby użytkowników. Uczestnik nauczy się tworzenia lejków UX w celu zwiększenia zaangażowania klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Zapoznanie z zagadnieniami Strategii User Experience, takimi jak: definiowanie i weryfikowanie grupy docelowej użytkowników z wykorzystaniem profili klientów oraz technik rozpoznawania rynku
✶ Przeprowadzanie analizy konkurencji
✶ Tworzenie lejków UX w celu zwiększenia zaangażowania klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami
✶ Narzędzie benchmarkingu w analizie konkurencji
Treści pracowni:
✶ Przeprowadzanie analizy konkurencji. Ćwiczenia z benchmarkingu
✶ Określanie cech produktu cyfrowego, brand hero i identyfikacji marki
✶ Tworzenie lejków UX w celu zwiększenia zaangażowania klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Wiedział jak definiować i weryfikować grupę docelową użytkowników z wykorzystaniem profili klientów oraz technik rozpoznawania rynku
✶ Potrafił przeprowadzić analizę konkurencji oraz benchmarking
✶ Umiał tworzyć lejki UX w celu zwiększenia zaangażowania klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami
Instructor

Tomasz Michniewicz
Senior Strategy Planner i UX Designer w Infinity Group. Odpowiedzialny za strategie komunikacji marketingowej oraz projektowanie rozwiązań UX dla Klientów agencji. W swojej pracy łączy doświadczenie strategiczne i projektowanie użyteczności rozwiązań digitalowych.Pracował m.in. dla takich marek jak Orlen, Alior Bank, M&M’s, Multikino. Techland, Rockstar, Nestle Lion, Dove Men+Care, Muve, . W branży interaktywnej od 2012 roku