Systemy Konwersacyjne – Boty jako Interfejs Użytkownika
Cele przedmiotu
Zapoznanie uczestnika z podstawowymi pojęciami systemów konwersacyjnych. Uczestnik nabędzie umiejętność skonstruowania prostego chatbota.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Chatbot w mobile i omnichannel – jak to wygląda i dlaczego chatboty mogą wesprzeć sprzedaż?
✶ Czym jest chatbot, boty i conversational commerce?
✶ Chatbot – zalety jego używania dla marekterów i konsumentów
Treści pracowni:
✶ Przykłady wykorzystania chatbotów przez firmy
✶ Konstrukcja prostego chatbota na jednej z popularnych platform z systemami konwersacyjnymi
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Znał podstawowe pojęcia związane z projektowaniem systemów konwersacyjnych
✶ Rozumiał mechanizmy działania systemów konwersacyjnych wykorzystujących chatboty
✶ Potrafił ocenić czy wykorzystanie narzędzia chatbota jest uzasadnione w konkretnym projekcie cyfrowym
✶ Wiedział jak skonfigurować i zaimplementować prostego chatbota na jednej z popularnych platform z systemami konwersacyjnymi