Wdrażanie analityki webowej przy użyciu Google Tag Manager
Cele przedmiotu
Zapoznanie uczestnika z zagadnieniami związanymi z wdrażaniem zaawansowanych mechanizmów analityki webowej. Główny nacisk położono na zrozumienie zagadnień związanych z obsługą narzędzia Google Tag Manager oraz zrozumieniem mechanizmu warstwy danych. Uczestnik nabędzie umiejętność wykorzystywania Google Tag Manager’a.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Google Tag Manager – wprowadzenie do zarządzania tagami
Treści pracowni:
✶ Segmentacja, instalacja i konfiguracja Google Tag Manager’a
✶ Wykorzystanie warstwy danych
✶ Praktyczne wykorzystanie Google Tag Manager’a
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Znać podstawy zarządzania tagami
✶ Potrafił instalować i konfigurować Google Tag Manager’a
✶ Znać działanie warstwy danych
✶ Potrafił praktycznie wykorzystać Google Tag Manager’a
Instructor
Mariusz Czykwin
Analityk webowy. Doświadczony programista, od 3 lat – analityk. Planuje, wdraża i prowadzi działania z zakresu analityki webowej oraz wdraża procesy automatyzujące marketing (marketing automation). Pracuje głównie z klientami korporacyjnymi.Jest doświadczonym szkoleniowcem i entuzjastą swojej tematyki. Gdy zamyka komputer, zajmuje się fotografią.