Wprowadzenie do User Experience
Cele przedmiotu
Zapoznanie słuchacza z podstawowymi zagadnieniami związanymi z pojęciem User Experience i pojęciami pokrewnymi. Główny nacisk położono na zrozumienie zagadnień związanych z elementami składowymi projektowania User Experience w kontekście tworzenia produktów cyfrowych.
Treści programowe
Treści wykładowe:
✶ Podstawowe zagadnienia związane z projektowaniem User Experience. Czym jest User Experience?
✶ Wstęp do projektowania opartego o User Centered Design
✶ Jak prowadzić proces projektowy? Jakie metody stosować? Jak pracować z klientem? Jakie kompetencje warto rozwijać?
✶ Wstępne wytyczne projektowe. Zakres: User stories; Funkcje; Priorytety; Architektura Informacji; Strategia „context is a king”
✶ Modele nawigacji; Faza SKELETON; KISS – Podstawowe zasady projektowania; Praca z Klientem; Czym są kompetencje specjalisty UX?
Słuchacz w wyniku zajęć będzie:
✶ Znać zagadnienia związane z User Experience
✶ Znać podstawowe zagadnienia związane z User Centered Design – projektowaniem opartym o użytkownika
✶ Znać elementy składowe projektowania User Experience
✶ Posiadać wiedzę dotyczącą projektowania w kontekście tworzenia produktów cyfrowych
Instructor

Bartosz Dobrowolski
Związany z branżą nowych technologii od ponad 15 lat. Przez niemal 10 lat pracując w firmach Business Objects a następnie SAP Polska jako ekspert zajmujący się systemami Business Intelligence oraz Business Process Management inspirował klientów wspierając siły sprzedaży. Jako konsultant, presales i ewangelista uczestniczył w ponad 120 projektach. Przez ponad 2 lata jako Customer Success Director w firmie Uselab odpowiadał za relacje z kluczowymi klientami, budowę koncepcji i wizji rozwiązań w zakresie projektowania doświadczeń (User Experience, Customer Experience, Service Design) i związane z nimi działania handlowe.Aktualnie jako Business Development Executive w firmie Upnext współtworzy platformę społecznościową dedykowaną dla dużych biur coworkingowych na świecie. Chce żyć w świecie, w którym ludzie mogą poświęcać czas na rzeczy dla nich ważne i miłe podczas gdy wszystko inne będzie działo się samo. Wierzy, że projektując doświadczenia ludzi można zmieniać świat.