Edyta Kowal
07kwi, 2018
Specjalistka z zakresu public relations, content marketingu i brand journalismu. W Prowly odpowiada za strategię content marketingową i prowadzi międzynarodowy serwis poświęcony Public Relations – Prowly Magazine. Inicjatorka spotkań branżowych dla praktyków content marketingu – Content Espresso. Wcześniej redaktor naczelna Proto.pl, największego portalu branżowego o PR w Polsce, i PR-owiec wspierający takie marki jak Castrol czy Evenea.
Udziela się ekspercko na łamach rodzimych i zagranicznych mediów. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.
Pawel Tadejko
administrator
W branży marketingu internetowego od około 10 lat. Organizuje i kieruje studiami podyplomowymi „Marketing Internetowy”, "Menadżer E-Commerce" czy "Projektowanie UX i Analityka internetowa" na Politechnice Białostockiej. Szkoli, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA, na kilku uczelniach w Polsce. Trzykrotnie doceniony i wyróżniony na “Lista 100” osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce.Pracował z Fundacją Platforma Przemysłu Przyszłości przy kilku ciekawych projektach, np. dotyczących transformacji cyfrowej przedsiębiorców, ale takich konkretów, czyli np. przewodników i projektów, Szkoły Lidera, Czy budowania kompetencji cyfrowych, głównie dotyczących Automatyzacji i RPA firmach.