dr Jan Zając
25sie, 2014
Badacz internetu, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Współtwórca Sotrendera, narzędzia wspierającego lepsze decyzje w marketingu w social media, nagrodzonego Aulerem w 2013 r. i wyróżnionego w konkursie Innowator Mazowsza. Prezes Zarządu firmy badawczo-doradczej SmartNet Research&Solutions. Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i Uniwersytetu w Leuven.
Autor kilkunastu publikacji naukowych i kilkudziesięciu raportów badawczych. Częsty prelegent na konferencjach i warsztatach branżowych. Trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Prywatnie lubi czytać papierowe książki, jeździć rowerem i spędzać czas z małżonką.
Pawel Tadejko
administrator
W branży marketingu internetowego od około 10 lat. Organizuje i kieruje studiami podyplomowymi „Marketing Internetowy”, "Menadżer E-Commerce" czy "Projektowanie UX i Analityka internetowa" na Politechnice Białostockiej. Szkoli, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA, na kilku uczelniach w Polsce. Trzykrotnie doceniony i wyróżniony na “Lista 100” osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce.Pracował z Fundacją Platforma Przemysłu Przyszłości przy kilku ciekawych projektach, np. dotyczących transformacji cyfrowej przedsiębiorców, ale takich konkretów, czyli np. przewodników i projektów, Szkoły Lidera, Czy budowania kompetencji cyfrowych, głównie dotyczących Automatyzacji i RPA firmach.