Marta Rogalewska
06sie, 2014
Project manager, strateg marketingowy, analityk i konsultant biznesowy. Współzałożycielka dwóch agencji kreatywno-technologicznych i współtwórczyni marki szkoleniowej Gold&Finch. Związana z branżą interaktywną od 2006. Opracowywała strategie oraz koordynowała realizację wdrożeń technologicznych i działań marketingowych dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Citi, Hasbro, Elastic Cloud Solutions i wielu innych. Przez 4 lata manager operacyjny największego w Europie festiwalu tanecznego.
Pawel Tadejko
administrator
W branży marketingu internetowego od około 10 lat. Organizuje i kieruje studiami podyplomowymi „Marketing Internetowy”, "Menadżer E-Commerce" czy "Projektowanie UX i Analityka internetowa" na Politechnice Białostockiej. Szkoli, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA, na kilku uczelniach w Polsce. Trzykrotnie doceniony i wyróżniony na “Lista 100” osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce.Pracował z Fundacją Platforma Przemysłu Przyszłości przy kilku ciekawych projektach, np. dotyczących transformacji cyfrowej przedsiębiorców, ale takich konkretów, czyli np. przewodników i projektów, Szkoły Lidera, Czy budowania kompetencji cyfrowych, głównie dotyczących Automatyzacji i RPA firmach.