Elektroniczna Administracja
[tab] Absolwent studiów zdobywa wiedzę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, która pozwoli mu na zrozumienie zasad funkcjonowania administracji elektronicznej. Zdobyta wiedza i umiejętności przyczynią się do większego profesjonalizmu i fachowości w wykonywaniu pracy zawodowej, w tym też kwalifikacji mających istotne znaczenie przy pracy na stanowiskach kierowniczych. Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie w urzędach miast, gmin, starostwach powiatowych, urzędach marszałkowskich, wojewódzkich i w placówkach szeroko rozumianej administracji publicznej.
Adresatami studiów Elektroniczna Administracja są pracownicy urzędów administracji publicznej, służb publicznych, jak też osób, które chcą poszerzyć swoją wiedze z zakresu funkcjonowania administracji w Polsce oraz technologii i narzędzi informatycznych wykorzystywanych w celu usprawniania funkcjonowania urzędów. Celem kształcenia jest poszerzenie wiedzy zawodowej o zagadnienia dotyczące aspektów funkcjonowania administracji i realizacji jej zadań przy wykorzystaniu narzędzi elektronicznych, aspektów prawnych oraz technologii ICT i systemów informatycznych wykorzystywanych do realizacji tych zadań.
Absolwent studiów nabędzie wiedzę z zakresu funkcjonowania administracji, aspektów prawnych oraz technik informatycznych. Uzyskane kwalifikacje znacząco poszerzą umiejętności absolwenta oraz zwiększą szanse zatrudnienia, w takich podmiotach jak np.:
- administracja rządowa i samorządowa,
- instytucje Unii Europejskiej i organizacje międzynarodowe,
- media,
- firmy prywatne.