Marketing Internetowy
Studia kierowane są zarówno do osób zajmujących stanowiska kierownicze, przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych w zarządzaniu, budowie strategii i planowaniu nowych form świadczenia usług oraz reklamy, jak i pozostałych osób, które chcą zdobyć nową lub poszerzyć swoją wiedzę na temat mechanizmów i narzędzi marketingu internetowego.
Podczas studiów słuchacze dowiedzą się na czym polega prowadzenie działań marketingowych za pomocą kanałów elektronicznych, w tym w głównie Internetu. Ma to im pomóc w uruchomieniu nowych sposobów sprzedaży, dywersyfikacji ich dotychczasowej działalności czy wdrażania w ich firmie rozwiązań z zakresu marketingu internetowego. Uzyskana wiedza ma pomóc w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowania wizerunku z wykorzystaniem nowych mediów.
Absolwenci pozyskają wiedzę z zakresu:
- pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym,
- nowych mediów i komunikacji,
- przygotowywania planu wdrożenia i strategii; opracowywania planu marketingowego i promocji,
- określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu,
- narzędzi, budowania strategii i planowania kampanii,
- zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym,
- przypadków biznesowych case-study, które są wartościowsze niż czysta teoria, na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.