Wybrane materiały z konferencji E-Commerce Workshop 2014 w Białymstoku.
Czy Białystok ma silną markę?
“Marka a promocja miasta”: Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania silnej marki, w rozmowie z Pawłem Tadejko, koordynatorem konferencji E-commerce Worshop 2014.
Grzegorz Kiszluk – Inicjatywa Brief for Poland
Prezentacja: Inicjatywa Brief for Poland – Pierwsza Polska Platforma Marketingu Miejsc
Paweł Tkaczyk – Budowanie marki firmy. Od teoretycznych podstaw do zaawansowanej praktyki
Prezentacja: Budowanie marki firmy. Od teoretycznych podstaw do zaawansowanej praktyki
Dorota Zaniewska – Jak skutecznie wykorzystywać wideo w e-commerce
Michał Giera – Kluczowe czynniki decydujące o sukcesie rynkowym aplikacji mobilnej
Prezentacja: Oferta programu Horizon 2020 z perspektywy MŚP z sektora ICT
Prezentacja: Fundusze na e-commerce w perspektywie unijnej 2014-2020
Prezentacja: Budowanie zaangażowania użytkowników w mediach społecznościowych – Michał Sławiński / School of New Media
Prezentacja: Czy wersja mobilna e-sklepu to dziś konieczność? Agata Kozanecka i Łukasz Skowroński / Infinity Group
Prezentacja: Magento jako przykład nowoczesnej platformy eCommerce – Krzysztof Łojniewski / Aurora Creation
Prezentacja: SkyCash – Największa w Polsce platforma płatności mobilnych – Adam Krypel / SkyCash
Prezentacja: Social Media i Handel: 8 sekund, które decyduje o twoim biznesie – Paweł Stempniak / White Bits